Дослідження методів контролю навчальних досягнень в освітньому процесі з використанням інформаційних технологій

Леонід Миколайович Захарченко, Раїса Миколаївна Захарченко, Тетяна Григорівна Кірюшатова, Катерина Володимирівна Кірюшатова

Анотація


Потреба у використанні тестової технології зростає. Серед найбільш популярних методів перевірки якості знань в освітньому процесі вона посідає третє місце і складає 12,5% всіх методів контролю знань.

В наш час викладачі багато уваги приділяють компетентнісним тестам, де компетентність і складова її компетенція – це системна характеристика особистості, вона формується під час навчання й означає комплексну здатність і готовність людини до самостійної діяльності в різних ситуаціях, при вирішенні практичних проблем. Це є основною ідеєю компетентнісного підходу, який повинен буде передбачити, так зване, з'єднання освітнього процесу в одне ціле і особистісного розвитку, на основі якого відбувається становлення особистісної позиції учня чи студента.


Ключові слова


освіта; тестування; учбові заклади

Повний текст:

PDF

Посилання


Anastazi A., Urbina S. Psihologicheskoe testirovanie. – 7-e izd. – SPb.:Piter, 2005. – 688 s.

Bajnazarova O.O. Dіagnostuvannya znan' ta ocіnyuvannya navchal'nih dosyagnen' uchnіv / Naukovo-metodichnij zhurnal „Geografіya”. – № 15-16 (43-44). – H.: „Osnova”, 2005.

Dzheffri Fridl Mastering Regular Expressions. – Iz-vo: Simvol-Plyus, 2008. – 608 s.

Bahrushin V.E. Avtomatizaciya opredeleniya rezul'tatov testirovaniya // V.E. Bahrushin, S.V. ZHuravel', M.A. Ignahina // Upravlyayushchiesistemy i mashiny. – 2010. – N 2. – S. 10 – 12.

Vіktorov V. Osnovnі kriterії ta pokazniki yakostі osvіti // Vishcha osvіta Ukraїni, 2006. – № 1. – S. 54 – 59.

Zakon Ukraїni «Pro zagal'nu serednyu osvіtu» // Zakonodavstvo Ukraїni pro osvіtu. Zbіrnik zakonіv. – Parlaments'ke vid-vo, 2015.

Lokshina O. І. Monіtoring yakostі osvіti: svіtovij dosvіd // Pedagogіka і psihologіya, 2013. – № 1. – S. 108 – 116.

Mogilev A.V., Tkacheva N.M. Primenenie kompetentnostnoj modeli testirovaniya v celyah povіsheniya kachestva obrazovaniya // Sovremennye

problemy nauki i obrazovaniya. – 2015. – № 5.

Monіtoring standartіv osvіti/ Za red. Al'berta Tajdzhimana і T. Nevіlla Posltvejta. – L'vіv: Lіtopis, 2013. – 328 s.

Poleshchuk O. M. O primenenii nechetkih mnozhestv v zadachah postroeniya urovnevyh gradacij // Lesnoj vestnik. 2000. № 4(13). S. 143-146.




DOI: https://doi.org/10.35546/піт.v0i22.178

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.