Використання предметно – орієнтованої мови і візуальних підходів для проектування системи акторів(Akka)

Олександр Володимирович Галкін, Максим Миколайович Верес, Владислав Олегович Ларін, Олег Віталійович Бантиш

Анотація


текст опису систем з багатьма учасниками та сценарії їхньої взаємодії є громіздким і неочевидним для сприйняття. Розгортання таких систем є ресурсномістким процесом, крім того актори не мають вбудованих механізмів компонування, а також мають обмежені можливості статичної типізації повідомлень. Концепція Visual Akka, яка потенційно спрощує роботу програмістів і системних аналітиків при створенні систем акторів, була створена для подолання перерахованих вище недоліків.

Ключові слова


Visual Akka; проектування системи акторів; візуальний підхід

Повний текст:

PDF

Посилання


John C. Mitchell, Concepts in programming languages, Cambridge University Press, 2002

Reactive Messaging Patterns with the Actor Model, by Vaughn Vernon, Addison-Wesley Professional, 2015

C. Hewitt, «Viewing Control Structures as Patterns of Passing Messages,» Journal of Artificial Intelligence, June 1977.

«Akka,» [Online]. Available: http://akka.io/.

Mastering Akka, by Christian Baxter, PACKT Publishing, 2016

Fowler M. Domain-Specific Languages. Addison-Wesley Professional, 1 edition, 2010.

Eric Evans. Domain-driven Design: Tackling Complexity in the Heart of Software Addison-Wesley Professional, 2004

H. Bock, The Definitive Guide to NetBeans Platform 7, apress.

Naman, "Use CodeModel to generate Java Source Code," 2014. [Online]. Available: http://namanmehta.blogspot.com/2010/01/usecodemodel-to-generate-java-source.html.

T. Inc, Akka Java Documentation, 2014.




DOI: https://doi.org/10.35546/піт.v0i23.210

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.