Моделювання суднової комплексної електроенергетичної турбокомпресорної установки в перехідних режимах
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Седаков Л. П., Баракан Г. Х., Калинина Л. И. Резервы повышения экономичности современных судовых дизельных энергетических установок. Судостроение. 1987. № 11. С. 20-25.
Рябенький М. В., Короленко О. В., Вороненко С. В., Короленко Є. О. Головний двигун та суднова генераторна система в когенераційній установці судна. Електротехнічні та комп’ютерні мережі. 2017. № 26(102). С.9-16.
Вороненко С. В., Іщенко І. М., Рудакова Г. В., Лебеденко Ю. А. Математична модель суднової комплексної електроенергетичної турбокомпресорної установки. Вісник Херсонського національного технічного університету. 2019. №2 (69), Ч. 2. С. 31-38.
Shiraishi K., Ono Y., Sugishita K. Development of Large Marine Hybrid Turbocharger for Generating Electric Power with Exhaust Gas from the Main Engine. Mitsubishi Heavy Industries Technical Review. 2010. Vol. 47, № 3. P. 53-58.
Малыш А. Н. Математическая модель дизель-генератора с турбонаддувом. Системи обробки інформації. 2004. № 1 (29). С. 219-224.
Ким Д. П. Теория автоматического управления. Т.2. Многомерные, нелинейные, оптимальные и адаптивные системы. Москва: ФИЗМАТЛИТ, 2004. 464с.
Марков В. А., Поздняков Е. Ф., Фурман В. В., Плахов С. В. Моделирование системы автоматического регулирования частоты вращения дизельного двигателя. Известия высших учебных заведений. Машиностроение. 2019. № 7. С. 35–46. DOI: 10.18698/0536-1044-2019-7-35-46.
Дьяконов В. П. MATLAB 6.5 SP1/7 + Simulink 5/6 в математике и моделировании. Серия «Библиотека профессионала». М.: СОЛОН-Пресс, 2005. 576 с.
Sedakov, L. P., Barakan, G. H., & Kalinina, L. I. (1987). Rezervyi povyisheniya ekonomichnosti sovremennyih sudovyih dizelnyih energeticheskih ustanovok. Sudostroenie. 11, 20–25.
Riabenkyi, M. V., Korolenko, O. V., Voronenko, S. V., & Korolenko, Ye. O. (2017). Holovnyi dvyhun ta sudnova heneratorna systema v koheneratsiinii ustanovtsi sudna. Elektrotekhnichni ta kompiuterni merezhi. 26(102), 9–16.
Voronenko, S. V., Ishchenko, I. M., Rudakova, H. V., & Lebedenko, Yu. A. (2019). Matematychna model sudnovoi kompleksnoi elektroenerhetychnoi turbokompresornoi ustanovky. Visnyk Khersonskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu. 2 (69), Part 2, 31–38.
Shiraishi, K., Ono, Y., & Sugishita, K. (2010). Development of Large Marine Hybrid Turbocharger for Generating Electric Power with Exhaust Gas from the Main Engine. Mitsubishi Heavy Industries Technical Review. 47, 3, 53–58.
Malyish, A. N. (2004). Matematicheskaya model dizel-generatora s turbonadduvom. Sistemi obrobki informatsiyi. 1 (29), 219–224.
Kim, D. P. (2004). Teoriya avtomaticheskogo upravleniya. Vol. 2. Mnogomernyie, nelineynyie, optimalnyie i adaptivnyie sistemyi: ucheb. posobie. Moskva: FIZMATLIT.
Markov, V. A., Pozdnyakov, E. F., Furman, V. V., & Plahov, S. V. (2019). Modelirovanie sistemyi avtomaticheskogo regulirovaniya chastotyi vrascheniya dizelnogo dvigatelya. Izvestiya vyisshih uchebnyih zavedeniy. Mashinostroenie. 7, 35–46. DOI: 10.18698/0536-1044-2019-7-35-46.
Dyakonov, V. P. (2005). MATLAB 6.5 SP1/7 Simulink 5/6 v matematike i modelirovanii. Seriya «Biblioteka professionala». M.: SOLON-Press.
DOI: https://doi.org/10.32782/2618-0340/2019.2-2.1
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License