Моделювання технологічних процесів за допомогою програмного середовища FACTORY I/O

Антон Анатолійович Омельчук, Юрій Олександрович Лебеденко, Сергій Аркадійович Русанов, Дмитро Олексійович Дмитрієв

Анотація


У статті обґрунтовується доцільність застосування комп’ютерного моделювання для навчальних лабораторних комплексів з метою підготовки фахівців у сфері автоматики, робототехніки і мехатроніки. Проаналізовано можливості спеціалізованого програмного забезпечення для віртуальної розробки та моделювання систем автоматики Factory I/O. Досліджено можливість інтеграції програми Factory I/O у склад лабораторного стенду і її взаємодії з сучасними програмованими логічними контролерами. Розглянуто основні компоненти і складові програми Factory I/O – аналоги реальних об’єктів, що використовуються на різноманітних виробництвах. Проаналізовано їх призначення і параметри. Планується розробка стенду, що складається з PLC Siemens S7-1200, персонального комп'ютера з встановленим програмним забезпеченням TIA Portal і Factory I/O  з можливістю підключення до реальної конвеєрної лінії, що устаткована електродвигунами різних типів (кроковий двигун, сервопривод, двигун постійного струму) і низкою сенсорів.


Ключові слова


FACTORY I/O; лабораторний стенд; моделювання; контролер

Повний текст:

PDF

Посилання


Riera, B., Emprin, F., Annebicque, D., Colas, M., Vigario, B. HOME I/O: a virtual house for control and STEM education from middle schools to Universities. IFAC-PapersOnLine. 2016. Vol. 49(6). P. 168-173.

Next-Gen PLC Training. 3D Factory Simulation. 3D Training Software for PLC Programming. URL: https://factoryio.com (Accessed June 22, 2019).

Poblacion Salvatierra, I. (2018). Simulation software for automation industry: Factory I/O and KUKASim software. URL: http://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:1222361/ FULLTEXT01.pdf

Дмитрієв, Д. О., Русанов, С. А., Омельчук, А. А., Федорчук, Д. Д. Розробка технічних засобів проектування технологічного і верстатного обладнання каркасних просторових компоновок. Mechanics and Advanced Technologies. 2017. Вип. 3(81). С. 54-62. DOI: 10.20535/2521-1943.2017.81.112783

Philippot, A. et al. HOME I/O and FACTORY I/O: 2 Pieces of innovative PO simulation software for automation education. Proceedings of the 27th EAEEIE Annual Conference (EAEEIE), (France, Grenoble, June 7-9, 2017), pp. 1-6.

Emprin, F., Riera, B. Process of Creating Educational Uses by Teachers from a 3D Simulation of a House Home Automation to Teach Technology. Proceedings of the 3rd international constructionism conference, (Austria, Vienne, August 19-23, 2014), pp. 247-257.

Vaidya, S., Ambad, P., Bhosle, S. Industry 4.0 - A Glimpse. Procedia Manuf. 2018. Vol. 20. P. 233–238.

Gonzalez, A. G. C., Alves, M. V. S., Viana, G. S., Carvalho, L. K., Basilio, J. C. Supervisory Control-Based Navigation Architecture: A New Framework for Autonomous Robots in Industry 4.0 Environments. IEEE Trans. Ind. Informatics. 2018. Vol. 14. № 4. P. 1732–1743.

Baena, F., Guarin, A., Mora, J., Sauza, J., Retat, S. Learning Factory: The Path to Industry 4.0. Procedia Manuf. 2017. Vol. 9. P. 73–80.

Riera, B., Emprin, F., Annebicque, D., Colas, M., & Vigario, B. (2016). HOME I/O: a virtual house for control and STEM education from middle schools to Universities. IFAC-PapersOnLine. 49(6), 168-173.

Next-Gen PLC Training. 3D Factory Simulation. 3D Training Software for PLC Programming. Retrieved from https://factoryio.com (Accessed June 22, 2019).

Poblacion Salvatierra, I. (2018). Simulation software for automation industry: Factory I/O and KUKASim software. Retrieved from http://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:1222361/ FULLTEXT01.pdf

Dmytriiev, D. O., Rusanov, S. A., Omelchuk, A. A., & Fedorchuk, D. D. (2017). Rozrobka tekhnichnykh zasobiv proektuvannia tekhnolohichnoho i verstatnoho obladnannia karkasnykh prostorovykh komponovok. Mechanics and Advanced Technologies. 3(81), 54-62. DOI: 10.20535/2521-1943.2017.81.112783

Philippot, A. et al. (2014). HOME I/O and FACTORY I/O: 2 Pieces of innovative PO simulation software for automation education. Proceedings of the 27th EAEEIE Annual Conference (EAEEIE), (France, Grenoble, June 7-9, 2017), pp. 1-6.

Emprin, F., & Riera, B. (2014). Process of Creating Educational Uses by Teachers from a 3D Simulation of a House Home Automation to Teach Technology. Proceedings of the 3rd international constructionism conference, (Austria, Vienne, August 19-23, 2014), pp. 247-257.

Vaidya, S., Ambad, P., & Bhosle, S. (2018). Industry 4.0 - A Glimpse. Procedia Manuf. 20, 233–238.

Gonzalez, A. G. C., Alves, M. V. S., Viana, G. S., Carvalho, L. K., & Basilio, J. C. (2018). Supervisory Control-Based Navigation Architecture: A New Framework for Autonomous Robots in Industry 4.0 Environments. IEEE Trans. Ind. Informatics. 14, 4, 1732–1743.

Baena, F., Guarin, A., Mora, J., Sauza, J., & Retat, S. (2017). Learning Factory: The Path to Industry 4.0. Procedia Manuf. 9, 73–80.




DOI: https://doi.org/10.32782/2618-0340/2019.2-2.5

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


 
Google Scholar, Index Copernicus International Journals Master List, CrossRef, National Library of Ukraine (Vernadsky), Бібліометрика української науки.
 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License