Моделі предметної галузі комп`ютерних систем графічних і мультимедійних технічних засобів навчання

Галина Вікторівна Веселовська

Анотація


Аналіз міжнародних проектів і нормативних документів з сучасних аспектів удосконалювання освітніх процесів, законодавчої бази з питань розвитку системи освіти в Україні, результатів фундаментальних теоретичних досліджень і прогресивного світового та вітчизняного досвіду в указаній предметній галузі, а також численних результатів практичних напрацювань в умовах повсякденного навчального процесу тощо, дозволяє казати про те, що одну з провідних ролей у навчальних закладах повинне відігравати (але далеко не завжди та не повсюдно відіграє на практиці в повній мірі) застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій і технічних засобів навчання (ТЗН) на їхній основі, серед яких чільне місце мають посідати графічні та мультимедійні технічні засоби навчання (ГМТЗН), які надають потужні функціональні можливості для посилення візуальної складової інформації навчального призначення та потенційно мають дуже високу результативність.

Ключові слова


навчання; графічні та мультимедійні технічні засоби навчання;

Повний текст:

PDF

Посилання


Buinytska O. P. Informatsiini tekhnolohii ta tekhnichni zasoby navchannia : navchalnyi posibnyk / O. P. Buinytska. – K. : Tsentr navchalnoi literatury, 2017. – 240 s.

Polozhennia pro elektronni osvitni resursy [Elektronnyi resurs] // Ofitsiinyi veb-sait Verkhovnoi Rady Ukrainy. – Rezhym dostupu : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/z1695-12. – Nazva z ekranu.

Pro Natsionalnu stratehiiu rozvytku osvity v Ukraini na period do 2021 roku: Ukaz Prezydenta Ukrainy [Elektronnyi resurs] // Ofitsiinyi veb-sait Verkhovnoi Rady Ukrainy. – Rezhym dostupu : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/344/2013. – Nazva z ekranu.

Allen I. E. Changing Course : Ten years of tracking online education in the United States / I. Elaine Allen, Jeff Seaman. – January, 2013. – Wellesley : Babson Survey Research Group and Quahog Research Group, LLC. – 42 p. – Access mode : http://www.onlinelearningsurvey.com/reports/changingcourse.pdf.

Leshchenko M. P. Vidkryta osvita v katehorialnomu poli vitchyznianykh ta zarubizhnykh vchenykh [Elektronnyi resurs] / M.P Leshchenko, A.V. Yatsyshyn // Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia. – 2014. – № 1. – Rezhym dostupu : http://journal.iitta.gov.ua. – Nazva z ekranu.

International Experiences With Technology in Education: Final Report/ Prepared by : Marianne Bakia, Robert Murphy, Kea Anderson, Gucci Estrella Trinidad ; U.S. Department of Education, Office of Educational Technology and the Office of Planning, Evaluation and Policy Development, Policy and Program Studies Service. – Washington, 2011. – 327 p.

Zaporozhchenko Yu. H. Standartyzatsiia vymoh do zasobiv IKT navchalnoho pryznachennia u mizhnarodnomu osvitnomu prostori / Yu. H. Zaporozhchenko // Informatsiini tekhnolohii v osviti. – 2014. – № 20. – S. 33-52. 62 ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Manako A. F. Bazovi aspekty evoliutsii vykorystannia multymediinykh tekhnolohii v osviti / A. F. Manako, O. S. Voronkin // Informatyka ta informatsiini tekhnolohii v navchalnykh zakladakh. – 2014. – № 1 (9). – S. 4-9.

University Leadership: Bringing Technology-Enabled Education to Learners of All Ages : Proceedings of the Fifth Conference of Learning International Networks Consortium // LINC 2010 Conference. – Cambridge : MIT. – May 23-26, 2010. – 878 p.

Transforming American Education: Learning Powered by Technology : National Education Technology Plan 2010 : Executive Summary / Office of Educational Technology. – Washington : U.S. Department of Education, 2010. – 24 p.

Melnyk O. M. Analiz bazovykh terminiv ta poniat, yaki vykorystani u doslidzhenni z pytan proektuvannia elektronnykh osvitnikh resursiv navchalnoho pryznachennia / O. M. Melnyk // Problemy osvity : nauk.-metod. zb. / Instytut innovatsiinykh tekhnolohii i zmistu osvity MON Ukrainy. – Kyiv, 2015. – № 83 (II). – S. 83-87.

Systema psykholoho-pedahohichnykh vymoh do zasobiv informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii navchalnoho pryznachennia : monohrafiia / [Hryb`iuk O. O., Demianenko V. M., Zhaldak M. I. ta in.]; za red. M. I. Zhaldaka. – K.: Atika, 2014. – 172 s.

Veselovska H. V. Systema vizualnoho suprovodzhennia protsesiv vyvchennia kompiuternoi hrafiky / H. V. Veselovska, I. I. Kybalko, O. I. Krotko // Problemy informatsiinykh tekhnolohii. – 2014. – № 2 (016). – S.92-96.

Veselovska H. V. Intelektualizovana informatsiina systema pidtrymky stanu hotovnosti tekhnichnykh zasobiv navchannia komp`iuternii hrafitsi: Tezy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh, aspirantiv i studentiv "Intelektualni informatsiini systemy" (16 – 17 liutoho 2016 roku, m. Mykolaiv, ChDU imeni Petra Mohyly) / H. V. Veselovska, naukovyi kerivnyk d.t.n., prof. V. Ye. Khodakov. ‒ Mykolaiv: Vydvo ChDU imeni Petra Mohyly, 2016. – 168 s. – S. 35-38.

Veselovska H. V. Zahalna postanovka y analiz problemy doslidzhennia tekhnichnykh zasobiv navchannia z hrafichnymy ta multymediinymy mozhlyvostiamy: Materialy XIII Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Conduct of modern science = Vesty sovremennoi nauky" (30 lystopada – 7 hrudnia 2017 roku, m. Shefild, Anhliia) / H. V. Veselovska. – Shefild: "Science and education LTD", 2017. – Volume 13. – 128 s. – S. 61-63.




DOI: https://doi.org/10.35546/піт.v0i22.174

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.