Аналіз особливостей понятійно-термінологічної бази та класифікація засобів апаратної підтримки інформаційних технологій комп’ютерного навчання
Анотація
Інформаційні технології комп`ютерного навчання відіграють у сучасному суспільстві визначну та надзвичайно актуальну роль, дозволяючи ефективно вирішувати наступні взаємно пов’язані та однаково важливі проблеми:
а) полегшення здійснення процесів та покращення в цілому отримуваних результатів підготування навчального процесу;
б) підвищення продуктивності й якості здійснення викладання тими, хто навчає;
в) посилення наочності та загальної комфортності навчання (зокрема, завдяки поліпшенню сприйнятності ілюстрованих навчально-методичних матеріалів), а також інтенсифікація процесів отримання знань, умінь і навичок для тих, хто навчається.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
ISO/IEC JTC 1/SC 36 : Information technology for learning, education and training [Electronic resource]. – Available from : http://www.iso.org/iso/home/store/catalogue_tc/catalogue_tc_browse.htm?commid=45392 . – The title screen.
Novitni kompiuterni tekhnolohii : Tom XV / M. I. Zhaldak, V. O. Radkevych, Yu. S. Ramskyi, V. M. Soloviov, Yu. V. Tryus, Yu. V. Yechkalo, O. V. Merzlykin, I. O. Teplytskyi, V. V. Tkachuk, S. V. Shokaliuk, A. M. Striuk, S. O. Semerikov. – Kryvyi Rih : Vydavnychyi tsentr DVNZ «Kryvorizkyi natsionalnyi universytet»», 2017. – 281 s.
Novitni kompiuterni tekhnolohii : Tom XIV / M. I. Zhaldak, V. O. Radkevych, Yu. S. Ramskyi, V. M. Soloviov, Yu. V. Tryus, Yu. V. Yechkalo, N. V. Rashevska, K. I. Slovak, I. O. Teplytskyi, S. V. Shokaliuk, N. A. Kharadzhian, S. O. Semerikov. – Kryvyi Rih : Vydavnychyi tsentr DVNZ «Kryvorizkyi natsionalnyi universytet»», 2016. – 150 s.
Innovatsiini tekhnolohii navchannia v umovakh informatyzatsii osvity / Za redaktsiieiu chlena-korespondenta NAPN Ukrainy R. S. Hurevycha. – Lviv : LDUBZhD, 2015. – 396 s.
Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v profesiinii osviti maibutnikh fakhivtsiv / Za redaktsiieiu chlena-korespondenta NAPN Ukrainy R. S. Hurevycha. – Lviv : LDUBZhD, 2015. – 380 s.
Teoretyko-metodychni zasady vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii u navchanni vyshchoi matematyky studentiv inzhenernykh spetsialnostei u Spoluchenykh Shtatakh Ameryky / N. M. Kiianovska, N. V. Rashevska, S. O. Semerikov : Kryvyi Rih : Vydavnychyi viddil DVNZ «Kryvorizkyi natsionalnyi universytet», 2014. – 316 s.
Balalaieva O. Yu. Evoliutsiia poniattia «Elektronnyi pidruchnyk» / O. Yu. Balalaieva // Onovlennia zmistu, form ta metodiv navchannia i vykhovannia v zakladakh osvity: Zbirnyk naukovykh prats. Naukovi zapysky Rivnenskoho derzhavnoho humanitarnoho universytetu. – Vypusk 9 (52), 2014. – S. 34-40.
Balalaieva O. Yu. Analiz sutnosti poniattia elektronnyi navchalnyi slovnyk / O. Yu. Balalaieva // Problemy suchasnoho pidruchnyka. – NAPN Ukrainy, Instytut pedahohiky, 2014. – S. 26-33.
Teoriia ta metodyka elektronnoho navchannia : Vypusk IV / M. I. Zhaldak, Yu. S. Ramskyi, V. I. Klochko, S. A. Rakov, Yu. V. Tryus, O. M. Honcharova, O. M. Spirin, V. Yu. Bykov, V. M. Kukharenko, I. O. Teplytskyi, S. O. Semerikov, S. V. Shokaliuk. – Kryvyi Rih : Vydavnychyi viddil KMI, 2013. – 311 s.
Lytvynova. S. Professional Development of Teachers Using Cloud Services During Non-formal Education. [Electronic resource] / S. Lytvynova, O Melnyk // Proc. Of 1st Workshop 3L-Person'2016 (Kyiv, Ukraine, June 21-24 2016) – ICTERI, 2016. – Available from : http://ceur-ws.org/Vol-1614/paper_51.pdf. – The title screen.
Mango O. iPad use and student engagement in the classroom / O. Mango // The Turkish Online Journal of Education Technology, 2015. – Vol. 14 (1). – P. 53–57.
Cheu-Jey L. Project-based learning and invitations: a comparison / L. Cheu-Jey // Journal of Curriculum Theorizing, 2015. – Vol. 1 (3). – Р. 63–73.
Candice B. S. Mariz. Interactive Whiteboard in Education / Candice B. S. Mariz. – Macquarie University, 2015, October. – 80 p.
Orr D. Open Educational Resources : A Catalyst for Innovation / D. Orr, M. Rimini, D. Van Damme // Educational Research and Innovation – Paris, France : OECD Publishing, 2015. – Available from: http://dx.doi.org/10.1787/9789264247543-en. – The title screen.
Mohamed Ally. Why open educational resources are needed for mobile learning [Electronic resource] / Mohamed Ally, Avgoustos Tsinakos // Increasing Access through Mobile Learning. – Vancouver, 2014. – Available from : http://oasis.col.org/handle/11599/558. – The title screen.
DOI: https://doi.org/10.35546/піт.v0i22.183
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.