Cценарно-процедурна модель функціонування віртуальних тренажерів для підготовки менеджерів

Ірина Олександрівна Доровська, Дмитро Володимирович Доровський

Анотація


Метою роботи є розробка та дослідження моделей і методів створення та управління віртуальним тренажером, які дозволять підвищити якість професійної підготовки менеджерів. Для досягнення цієї мети в роботі були поставлені і вирішені наступні завдання:

1. Аналіз досвіду підготовки фахівців менеджерів на основі віртуальних тренажерів

2. Розробка моделей для створення і управління ВТ, що дозволяють реалізувати індивідуальне і командне навчання різних фахівців менеджерів.


Ключові слова


менеджмент; віртуальні тренажери; професійна підготовка

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Лисицына Л.С. Теория и практика компетентностного обучения и аттестаций на основе сетевых информационных систем. СПб: СПбГУ ИТМО, 2006. 147 с.

L. Lisitsyna and A. Lyamin Approach to Development of Effective E-Learning Courses// SMART DIGITAL FUTURES 2014. IOS Press, 2014. Vol. 262, р. 732-738.

Васильев В.Н., Лисицына Л.С., Лямин А.В. Методический интернет-центр. СПб: Питер, 2005. 96 с.

Lisitsyna L.S., Efimchik E.A. An Approach to Development of Practical Exercises of MOOCs based on Standard Design Forms and Technologies // Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering. 2017. Vol. 180. pp. 28-35.

Lisitsyna L.S., Efimchik E.А. Making MOOCs more effective and adaptive on the basis of SAT and game mechanics // Smart Education and eLearning 2017, Springer, 2018, Vol. 75, pp. 56-66.

Lisitsyna L.S., Efimchik E.А., Izgareva S.A. RLCP-compatible virtual laboratories with 3D-models and demonstration mode: development and application in e-learning // Smart Education and e-Learning 2017, Springer, 2018, Vol. 75, pp. 75-81.




DOI: https://doi.org/10.35546/піт.v0i23.200

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.