ВИЗНАЧЕННЯ СКЛАДОВИХ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
Соціальна відповідальність підприємства є однією із складових його корпоративної стратегії розвитку. Єдиного погляду щодо сутності визначення поняття «соціальна відповідальність» та показників, що її складають немає. Суперечливим питанням залишається процес оцінки ефективності соціальної діяльності підприємств. Метою статті є визначення складових соціальної відповідальності підприємства, групування та аналіз кількісних показників соціальної відповідальності підприємства. Концепція соціальної відповідальності розвивається на міжнародному рівні, усе більш складним стає її зміст. Серед усіх аспектів соціальної відповідальності найбільший інтерес представляє її
етична складова. На думку автора, під нею розуміється добровільно прийняті правила поведінки, що забезпечує суспільно корисні дії і, не дозволяють підприємству або його окремим співробітникам досягати своїх цілей за рахунок інших людей, підприємств або суспільства в цілому. У статті наведені приклад соціально відповідального підприємства в Україні. Підкреслено особливості корпоративної соціальної відповідальності в Україні. Зроблено висновок про те, що становлення соціальної відповідальності вітчизняного бізнесу і підприємництва в порівнянні з розвиненими країнами помітно відстає. При цьому соціально активними підприємствами в Україні в основному є філії і представництва великих міжнародних корпорацій, і фактично відсутні представники малого та середнього бізнесу країни. Тим не менш, в країні постійно збільшується число соціально відповідальних підприємств, що залучені у благодійні програми, які відкрили свої власні благодійні фонди і реалізовують стратегічні благодійні ініціативи.
Повний текст:
PDF 156-160Посилання
Брянцева И.В. Экономическая устойчивость предприятия: сущность, оценка, управление. Хабаровск: Изд-во Хабаровского государственного технического университета, 2003. 211 с.
Center corporate social responsibility development [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://csr-ukraine.org/ (дата звернення 15.10.2019).
Черната Т.М., Горохова Т.В. Формування цілісної оцінки корпоративної соціальної відповідальності на підприємствах промислової галузі // Економічний аналіз: зб. наук. праць/ Тернопільський національний економічний університет; редкол.: С.І. Шкарбан (голов. ред.) та ін. – Тернопіль: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського економічного університету «Економічна думка», 2011. – Вип. 9. – Частина 2. – 439 с.
Сайт машинобудівельного заводу Енергомашспецсталь м. Краматорськ [Електронний ресурс] – Режим доступу. – URL: http://sibac.info/2009-07-01-10-21-16/8305-2013-06-29-00-05-17/ (дата звернення 15.10.2014).
Sustanable Business [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://csrjournal.com/ (дата звернення 15.10.2019).
DOI:https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2019.4.18
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.