ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІНСЬКИХ УТОПІЙ У РЕКЛАМНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Катерина В’ячеславівна Трухачова, Анна Леонідівна Власенко

Анотація


У даній роботі розглянуті теоретичні аспекти змістовного наповнення утопії, що дало змогу вирішити питання дефініції «Управлінська утопія», «Управлінський утопізм» та конкретизувати поняття «Споживчі утопії». Основними характеристиками управлінської утопії виділені унікальність і автентичність, наведено їх авторське тлумачення. Результати дослідження показали, що сучасна ненав’язлива реклама, заснована на використанні споживчих утопій, спрямована на формування правильних смаків, правильних бажань і правильної поведінки «ідеального споживача». Продакт-плейсмент (РР), як споживча утопія, ненав'язливо формує в споживача думку про підприємство, його товари або послуги, тим самим сприяє росту впізнаваності й іміджу на утопічних засадах «споживчого раю». Їх використання надає туристичному підприємству безліч можливостей донесення необхідної маркетингової інформації до цільового ринку. Кожне комунікативне рішення, відібране з численних існуючих засобів, способів, моделей, методів, безпосередньо впливає на рівень інтересу з боку споживачів до підприємства та його продукції. Будь яку управлінську утопію, в тому числі й споживчу, можна розробляти та оцінювати за трьома критеріями: бажаність, життєздатність, досяжність. Ці критерії утворюють специфічний зв’язок: не всі бажані альтернативи є життєздатними, і не всі життєздатні альтернативи є досяжними. За змістовним наповненням продакт-плейсменту, як варіації управлінських утопій, авторами запропонована піраміда впізнаваності туристичного продукту та надано характеристику кожного її рівня. Для розробки і оцінювання будь якої управлінської утопії, в тому числі й споживчої, виділені критерії, що утворюють специфічний зв’язок між собою, тому вони мають бути узгоджені.


Повний текст:

PDF 173-180

Посилання


Аинса Ф. Реконструкция утопии / Ф. Аинса – Москва : Наследие – Editions UNESCO, 1999. – 205 с.

Бердяев Н. О рабстве и свободе человека / Н. Бердяев – Москва : Республика, 1995. – 375 с.

Власенко А.Л. Некоторые аспекты системы управления рекламной деятельностью с учетом потребительский утопий / Г.Г. Савина, А.Л. Власенко // Свідоцтво на авторське право на науково-практичний твір: «Стаття «Некоторые аспекты системы управления рекламной деятельностью с учетом потребительский утопий»» . – № 91834. – 2019.

Власенко А.Л. Практика застосування продакт-плейсменту як споживчої утопії / Г.Г. Савіна, А.Л. Власенко // Збалансоване управління економічними процесами в суспільстві та бізнес-середовищі в умовах трансформації соціально-економічних інституцій : колективна монографія; за заг. ред. д.е.н. Г.Г. Савіної. – Херсон :ХНТУ МОН України, Вид-во ПП Вишемирський В.С., 2016. – С.5-15.

Гатчеон Л. Іронія, ностальгія і постмодерн / Л. Гатчеон // Іронія: збірник статей ; упорядники О.Галета, Є. Гулевич, З. Рибчинська : Центр гуманітарних досліджень Львівського національного університету ім. Івана Франка. – Львів: Літопис; Київ : Смолоскип, 2006. – С. 169 – 186.

Денисенко В. Проблеми раціоналізму та ірраніоналізму в політичних теоріях Нового часу європейської історії / В. Денисенко – Львів, 1997. – 274 с.

Іленьків Г. В. До питання методології дослідження утопії в політичній науці / Г. В. Іленьків // Тези звітної наукової конференції філософського факультету. – Львів, 2016. – С. 185–188.

Мор Т. Утопія / Т. Мор – Київ : Дніпро, 1988. – 207 с.

Райт Ерік Олін Життєздатні утопії / Ерік Олін Райт // Уривок із книги «Уявляючи реалістичні утопії» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://commons.com.ua/uk/zhittyezdatni-utopiyi/ – Назва з екрану.

Рансьер Ж. На краю политического / Ж. Рансьер – Москва : Праксис, 2006. – 240 с.

Руденко О.М. Утопія як ідеальна модель системи державного управління / О.М. Руденко // Командор. – 2002. – № 1. – С. 19-21.

Хлюст Л.П. Теоретические подходы к оценке эффективности рекламной деятельности туристического предприятия. / Л.П. Хлюст //Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво, 2013. – № 5 (74). – С. 157 – 160.

Martin Lindstrom Buyology: truth and lies about why we buy. / by Martin Lindstrom – New York: Doubleday, 2012. – 256 с.

Sargent L.T. Three faces of utopianism revisited. Utopian Studies. No 5 (1). 1994. Pp. 1 – 37.

DOI:https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2019.4.21


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.