МАРКЕТИНГОВА ЛОГІСТИКА ЯК ОСНОВА КОНЦЕПЦІЇ ЕФЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
Анотація
Сьогодні традиційна концепція маркетингу та логістики зазнає суттєвих змін. Постає питання про пошук нових рішень не тільки в рамках маркетингу і логістики, скільки в сферах їх перетину. Актуальність завдання полягає у проведенні досліджень щодо обґрунтування доцільності впровадження маркетингової логістики в підприємницькі структури в умовах конкурентного середовища та ринкової економіки. Мета дослідження - впровадження маркетингової логістики в систему управління підприємством, визначення її місця, здатності виступити основою зростання ефективності
функціонування та розвитку підприємств в сучасних умовах. Завданнями є визначення впливу факторів навколишнього середовища на результативність маркетингової логістики, а також визначення організаційних аспектів у процесі впровадження системи маркетингової логістики. Для розвинутих ринкових відносин інтеграція маркетингу і логістики створює основу для виділення у загальній структурі логістики, так званої, маркетингової логістики, яка забезпечує клієнта (покупця) широкими можливостями розпоряджатися продукцією та неминуче призведе до об'єднання всіх економічно і технологічно пов'язаних структурних підрозділів як на мікро-, так і на макрорівнях. Впровадження концепції маркетингової логістики призводить до підвищення ефективності діяльності компанії. На сучасному етапі розвитку маркетингову логістику слід розглядати як ключовий елемент конкурентної ринкової стратегії компанії. Враховуючи, що маркетингова логістика носить координаційний характер по відношенню до всіх дій, так чи інакше мають відношення до обслуговування споживачів, впровадження в господарську практику принципів маркетингової логістики та формування її системи передбачає необхідність наявності потужної інформаційної системи, без якої неможливе ефективне управління бізнесом.
Повний текст:
PDF 181-186Посилання
Альбеков А. У., Митько О. А. Комерційна логістика. – Ростов н/Д.: Фенікс, 2012. – 416 с.
Бауэрсокс Д., Клосс Д. Логістика: інтегрований ланцюг поставок / 2-е изд. – М.: ЗАО Олимп-Бизнес, 2008. – 640 с.
Гаджинский A. M. Логистика: Учебник. – М.: Дашков и К°, 2012. – 484 с.
Діксон Питер Р. Управління маркетингом / Пер. с англ. – М.: БИНОМ, 1998. – 556 с.
Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. 12-е издание. / Ф. Котлер, К. Келлер. – СПб.: Питер, 2012. –816 с.
Кристофер М., Пэк X. Маркетинговая логистика. – М.: Издательский дом «Технологии», 2005. –200 с.
Ламбен Жан-Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок / Пер. с англ. – СПб.: Питер, 2004. –800 с.
Портер М. Конкуренция / Пер. с англ. – М.: Издательский дом Вильямс, 2005. – 608 с.
Сток Дж. Р., Ламберт Д.М. Стратегическое управление логистикой: Пер. с 4-го англ. изд. – М.: ИНФРА-М, 2005. – 797 с.
Тяпухин А. П. Підприємництво та комерційна логістика // Ризик, 2011. – № 4. – С. 4-12.
Уотерс Д. Логистика. Управление цепью поставок: Пер. с англ. / Д. Уотерс. – М.: ЮНИТИ- ДАНА, 2003. – 156 с.
Штерн Л., Ель-Ансарі А., Кофлан Е. Маркетингові канали / Пер. с англ. 5-е изд. – М.: Издательский дом Вильямс, 2002. – 624 с.
Чеботаев, А. А. Логистика и маркетинг: Маркетологистика: Учеб.пособие / А. А. Чеботаев, Д. А. Чеботаев. – М.: Экономика, 2005. – 247 с.
DOI:https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2019.4.22
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.