МЕТОДИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИНАМИ
Анотація
Інформаційні систем, системи управління обладнанням, системи керування технологічним процесом, системи формування та передачі інформації всі ці системи постійно використовуються в підприємницькій діяльності. Керування взаєминами з клієнтами, постачальниками або іншими стейкхолдерами пропонує серйозні комерційні переваги в різних галузях ведення бізнесу. Видавночо-поліграфічна галузь не виняток, інформаційні системи постійно використовуються в галузі видавництва. Однією з пріоритетних напрямків роботи в видавничо-поліграфічній галузі є керування різними типами взаємодії підприємства з клієнтами, постачальниками та іншими суб’єктами господарювання або іншими словами стейкхолдерами. Керування цими взаємовідносинами дає певну низку переваг в доволі конкурентному середовищі. У статті досліджуються методи оцінки, економічної ефективності управління взаємовідносинами, так і ефективність самих систем управління взаємовідношень. Метою даного дослідження є обґрунтування методу оцінки ефективності СППР у сфері управління взаємовідносин поліграфічних підприємств зі стейкхолдерами. Для вирішення мети дослідження були поставлені наступні завдання: дослідити методичні підходи до оцінки ефективності, як економічної ефективності, так і ефективності СППР у сфері управління взаємовідносин поліграфічних підприємств; обґрунтувати ключові показники ефективності СППР.
В роботі обґрунтовано показники для оцінювання ефективності систем управління взаємовідносинами поліграфічних підприємств зі стейкхолдерами. Розглядається проблема оцінки ефективності систем підтримки прийняття рішень (СППР). Розглянуто показники ефективності СППР. Обґрунтовано метод аналізу ієрархій для вирішення завдання.
Ключові слова: методи оцінки ефективності, управління взаємовідношеннями зі стейкхолдерами, ефективність систем управління, ефективність інформаційних систем.
Повний текст:
PDFПосилання
Бернет Дж., Моріарті С. Маркетинговікомунікації: інтегрований підхід / пер. з англ. під ред. С.Г. Божук. СПб.: Питер, 2001. – 226 c.
Божкова В. В. Удосконалення підходів до оцінювання економічної ефективності маркетингових заходів / В. В. Божкова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: монографія; за заг. ред. С. М. Ілляшенка. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2008. – Розд. 11. – С.413 – 421.
Бурцева Т. А. Методологічні основи оцінки економічного ефекта від втілення МІС / Т. А. Бурцева // Маркетинг. – 2005. – № 3. – С. 22 – 30.
Бурцева Т. А. Оцінка ефективністі інформаційного забезпечення маркетингових рішень / Т. А. Бурцева, Н. В. Ніконова, Н. А. Миронова // Маркетинг в Росії та за кордоном. – 2006. – № 1. – С. 54 – 64.
Володъко Л. П. Методика експертної оцінки якості банківського програмного забезпечення/ Л.П. Володька// Весн. Беларус. дзярж. екан. ун-та. - 2005. - № 6. - С. 34-41.
Голубков Є. П. Маркетинг: стратегії, плани, структури. -М .: Справа, 1995.- 315 c.
Гордон Я. Х. Маркетинг партнерских отношений СПб. : Питер, 2001. 379 с.
Деверадж, С. Таємниці ІТ. Вимір віддачі від інвестицій в інформаційні технології/ С. Деверадж, Р. Кохлі. - М.: Бук-Пресс, 2006. - 192 с.
Железко, Б.А. Методи оцінки ефективності інтелектуальних компонентів системи підтримки прийняття рішень / Б.А. Железко, О.А. Синявська // Наукові праці Білоруського державного економічного університета: [збірник / редкол.: В.Н. Шимов (пред.) та ін.]; М-во освіти Респ. Беларусь, УО "Белоруський держ. екон. ун-т". - Мінск: БГЕУ, 2010. - С. 139-144
Железко, БА. Інформаційно-аналітичні системи підтримки прийняття рішень / В.А. Железко, А.Н. Морозевич. - Мінск: НІУ, 1999. - 140 с.
Завгородня А.В., Ямпольская Д.О. Маркетингове планування. – СПб.: Пітер, 2002. - 180 с.
Загородній А. Г. Управління взаємозв’язками підприємства зі споживачами продукції: [монографія] / А. Г. Загородній, З. О. Коваль. – Львів: ЗУКЦ, ПП НВФ БІАРП, 2008. – 364 с.
Клейнер, Г. Б. Виробничі функції: Теорія, методи, застосування [Текст] / Г.Б. Клейнер. – М. : Фінанси та статистика, 1986. – 239 с.
Ковальов А.І., Войленко В. В. Маркетинговий аналіз. -М .: Центр економіки і маркетингу. - Изд. 2-е, перераб. и доп., 2000. – 198 c.
Корчунов Д. Організація процесів по роботі с клиєнтами / Д. Корчунов // Відділ маркетинга. – 2005. – № 3. – С. 24–26.
Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж.,Вонг В. Основи маркетингу: пров. з англ. -2-е європ. вид. -М .; СПб .; Київ. Видавничий дім "Вільямс", 2001. – 264 с.
Моргунов Е. П. Система підтримки приняття рішень при дослідженні ефективності складних систем: принципи розработки, вимоги та архітектура // Вістник Сибірського державного аерокосмічного університета імени академика М. Ф. Решет-нєва.2007. №3. С. 59-63.
Мурахтанова Н.М., Єрьоміна Є.І. Маркетинг: навч. пос. -М .: Вид. центр "Академія", 2002. – 267 с.
Соломонов С.Шахтарін., Ф. К.. - М.: Машинобудування, 2003. - 368 с.
Фатхутдінов Р.А. Виробничий менеджмент: Підручник. -3-е изд., Перераб. і доп. -М .:Видавничо-торгова корпорація "Дашков і К", 2002. – 214 c.
Хершген Х. Маркетинг: основи професійного успіху: Підручник для вузів: пров. з нім. -М .: ИНФРА-М, 2000.- 158 c.
Хруцький В. Є., Корнєєва І. В. Сучасний маркетинг: настільна книга по дослідженню ринку: навч. пос. -2-е вид., перероб. і доп. -М .: Фінанси і статистика, 2002. – 376 с.
Чухрай Н. І. Оцінювання і розвиток відносин між бізнеспартнерами : [монографія] / Н. І. Чухрай, Я. Ю. Криворучко. – Львів : Растр-7, 2008. – 360 с.
Greco, S. Rough sets methodology for sorting problems in presenceof multipleattributes and criteria / S Greco, В. Matarazzo, R. Slowinski // European Journal of Operational Research. -2002. - № 138. - Р. 247-259.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.