ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА

Алла Василівна Череп, Олександра Сергіївна Діміянова

Анотація


У статті уточнено сутність понять «інвестиційна стратегія», «інвестиційна привабливість підприємства». Визначено характерні особливості, види та етапи формування інвестиційної стратегії підприємства. Окреслено ряд сучасних перешкод для створення нормальної цілісної інвестиційної діяльності підприємства. Встановлено, що успіх підприємства більшою мірою залежить від того, на скільки правильно та обґрунтовано було сформовано стратегію для господарської та інвестиційної діяльності. Доведено, що стратегія потрібна для того, щоб забезпечувати нормальну роботу підприємства, стабільний фінансовий стан і максимізацію прибутку. Визначено, що розробка стратегії інвестування для підприємства пов’язана з різноманітними способами досягнення обраної цілі організації та вибором оптимальних методів здобуття своєї мети і є сутністю стратегії інвестування. Обґрунтовано той факт, що стратегія має здатність змінюватись, через перетворення вже наявних умов та ситуацій у зовнішньому середовищі, у зв’язку з чим, для оптимізації результативності запланованих цілей потрібно на них зважати. В деяких ситуаціях можуть трансформуватися і цілі організації, у такому випадку наявну стратегію інвестування підприємства потрібно цілком переглядати та переробляти, орієнтуючись на вже нові цілі. Тому, для запобігання таких казусів потрібно періодично проводити аналіз та уточнення стратегії інвестування, що вже існує. Такий процес рекомендовано здійснювати не рідше ніж раз на рік. Наведено правила та рекомендації щодо вибору та реалізації стратегії інвестування. Зазначено, що процедура інвестування відіграє суттєву роль для економіки кожної країни; значною мірою вказує на економічне зростання окремої держави, рівень безробіття і є необхідним елементом бази, на якій ґрунтується економічний розвиток суспільства. Доведено доцільність застосування ефективної стратегії інвестування, особливо у наші дні, коли відбувається розширення підприємств та розподіл власності.

Ключові слова: інвестиції, інвестиційна стратегія, підприємство.


Повний текст:

PDF

Посилання


Бланк И. А. Инвестиционный менеджмент: Учебный курс. / К.: Эльга-Н, Ника-Центр, 2001. / 448с.

Єрохін С. А. Управління інноваційною діяльністю в економіці України: Колективна наукова монографія / за наук. ред. д.е.н., проф. С. А. Єрохін. /К.: національна академія управління, 2008. / 116 с.

Мартиненко М. М., Ігнатьєва І. А. Стратегічний менеджмент: Підручник. / К.: Каравела, 2006. / 320с.

Федоренко В. Г. Інвестиційний менеджмент: Навч. посібник. / К.: МАУП, 1999. / 184 с.

Хрущ Н. А. Стратегії компанії: механізми формування й адаптації в сучасному інвестиційному середовищі // Фінанси України. / 2008. / №8. / С. 45-52.

Майорова, Т. В. Інвестиційна діяльність: Навчальний посібник / Т. В. Майорова. / К.: Центр навчальної літератури, 2004. / 376 с.

Пересада А. А.. Управління інвестиційним процесом. / К.: Лібра, 2002. / 472с.

Грідасов В. М. Інвестування: Навч. посіб. для студ. вузів / В. М. Грідасов, С. В. Кривченко, О. Є. Ісаєва. / Київ: ЦНЛ, 2004. / 164 с.

Данілов О. Д. Інвестування: навч. посіб. / О. Д. Данілов, Г. М. Івашина, О. Г. Чумаченко. / К.: Видавничий дім “Комп’ютер-прес”, 2001. - 362 с.

Державна служба статистики України. URL: http://ukrstat.gov.ua (дата звернення 15.11.2018)


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.