ІНВЕСТИЦІЙНА ПРИВАБЛИВІСТЬ ТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Наталія Павлівна Луб’яна, Павло Вікторович Луб’яний, Сергій Васильович Якименко

Анотація


У даній роботі розглянуто схеми розвитку автотранспортних підприємств від стратегії розвитку до інвестиційного проектування. Господарській діяльності підприємств інфраструктури властивий ряд особливостей. Зокрема, як відомо, результат їх діяльності не можна резервувати або складувати, бо він виявляється у формі процесу переміщення, зберігання, передачі інформації і т.д. Продукція галузей інфраструктури не існує самостійно, зовні виробничого процесу. З цим пов’язана інша особливість - відсутність високої вірогідності просторової взаємозамінності елементів інфраструктури. Розглядаючи автотранспортні підприємства як відкриту соціально-економічну систему, можна рахувати інвестиції не тільки засобом внутрішньовиробничого відтворювання основного і оборотного капіталу, але і чинником активізації взаємозв’язків з його зовнішнім середовищем. Безпосередньо цей взаємозв’язок здійснюється у формі інвестиційних потоків, а опосередковано - через появу нових суб’єктів зовнішнього середовища, залучених (на основі інвестування) у взаємодію з підвищенням рівня його конкурентоспроможності. Інвестиційна привабливість підприємств визначається достатньо великим числом чинників. Структура і пріоритет мотивів потенційних інвесторів повинні враховуватися при ухваленні управлінських рішень по організації процесу інвестування, зокрема, при формулюванні умов і уточненні переваг в інвестиційних договорах, а також при підготовці презентацій інвестиційних проектів і інших рекламних заходів. Виходячи з цього, можна визначити склад конкретних управлінських рішень, що приймаються в підприємстві з метою формування чинників, виступаючих несуперечливий по відношенню до мотивів інвестора або, іншими словами, з метою підвищення інвестиційної привабливості автотранспортних підприємств.

 

Ключові слова: інвестиції, стратегія, привабливість, інфраструктура,фінансування, інвестиційна привабливість.


Повний текст:

PDF

Посилання


Абрамов А.Е. Основы анализа финансовой, хозяйственной и инвестиционной деятельности предприятия в 2-х ч. М.: Экономика и финансы АКДИ/ Абрамов А.Е.-Х.: Грамота, 2002. – 265с.

Абалонин С.М. Конкурентоспособность транспортных услуг / С.М. Абалонин. – М.: Академкнига, 2004. –172 с.

Герасимчук В.Г. Маркетинг: теория і практика: навч.посіб. / В.Г.Герасимчук. – К.: Вища школа, 1994. –327с.

Аникин Б.А. Коммерческая логистика: учеб. / Б.А.Аникин, А.П. Тяпухин – М.: ТК Велби, изд-во Проспект,2006. –432 с.

Миротин Л.Б.Организация коммерческой работы на автомобильном транспорте - М. : Брандес, 1997. -311с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.